Chełm, ul. Wojsławicka 2, tel: 082 565 70 30
Jestem Fit

Aerobik


GRAFIK ZAJĘĆ ZNAJDZIESZ W ZAKŁADCE "GRAFIK"




Instruktorzy Joy Fitness 

przygotowali dla Ciebie szeroką gamę zajęć -

na pewno znajdziesz coś dla siebie!


10464268_742800869119329_3927580946044805833_n

AQUA AEROBIK

Zajęcia aerobiku w wodzie przy muzyce w tle, a przede wszystkim świetna zabawa. By się nią cieszyć nie musisz umieć pływać. Wspaniała forma dla każdego, kto chce w szybki, przyjemny i wolny od potu, choć nie od wysiłku, sposób zredukować wagę, odprężyć się i odstresować. W czasie zajęć wykonywane są ćwiczenia wzmacniające i ujędrniające całe ciało, wytrzymałościowe, jak też rozciągające. Wykorzystywane są specjalne pasy wypornościowe, deski, piłki. Ćwiczenia te nie wymagają dużej koordynacji ruchowej, więc nadają się zarówno dla osób początkujących jak i dla zaawansowanych (czasami spotykane pod nazwą ABT).

BODY BALL

Ćwiczenia z piłką należą do grupy ćwiczeń równoważnych, podczas nich siedzimy na piłce, leżymy przodem lub tyłem, opieramy się bokiem itp. Balansowanie na piłce angażuje wiele grup mięśniowych a w szczególności mięśnie szkieletowe odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej postawy ciała - tzw. mięśnie posturalne. Ćwiczenia z piłką są zalecane dla wszystkich, a zwłaszcza dla osób mających kłopoty z kręgosłupem.

Na zajęciach BODY BALL wykonuje się ćwiczenia wzmacniające i relaksująco-rozciągające. Ćwicząc z piłką rozwijamy sprawność całego organizmu, wzmacniamy mięśnie i zwiększamy ruchomość w stawach.


SHAPE

Ćwiczenia wzmacniające wszystkie partie ciała. Głównym celem tych zajęć jest poprawa wytrzymałości organizmu, zwiększenie siły, jędrności i elastyczności mięśni. Ćwiczenia te są wskazane dla osób, które chcą ujędrnić i wyrzeźbić ciało (czasami spotykane pod nazwą BODY SHAPING, BODY TONING, TONE, BS). 


BODY SCULPT

To ćwiczenia, których głównym celem jest modelowanie sylwetki, rzeźbienie mięśni oraz ogólna poprawa kondycji fizycznej. Trening może być prowadzony ze sprzętem gimnastycznym, oraz z jego brakiem. Wykorzystując dany sprzęt (hantle, gumy do ćwiczeń) skupiamy się na intensywniejszą pracą danych partii mięśniowych.

STEP 

Zajęcia łączące w sobie elementy choreografii na stepie oraz klasycznego wzmacniania. pierwsza dłuższa część zajęć to choreografia na stepie, po której następują ćwiczenia wzmacniające, rozwijające różne grupy mięśniowe, w szczególności mięśnie brzucha


INTERVAL CARDIO

Są to intensywne ćwiczenia, podczas których spalamy tkankę tłuszczową jednocześnie wzmacniając mięśnie. Podczas treningu interwałowego łączone są ćwiczenia siłowe z układem aerobowym, podnosi się wydolność organizmu. Polecany osobom, które nie lubią skomplikowanych układów choreograficznych, a zależy im na energicznych ćwiczeniach. W czasie dynamicznej części zajęć zależy nam na rozgrzaniu ciała oraz podniesieniu tętna , co uruchamia proces spalania tkanki tłuszczowej. Część wolna wykorzystywana jest do kształtowania i modelowania poszczególnych partii mięśniowych. Przeplatane tempo nie pozwala organizmowi odpocząć aż do momentu relaksacji.

BODY PUMP

Zajęcia BODY PUMP to nieco bardziej ambitna forma fitnessu angażująca wiele partii mięśniowych na jednej sesji i pozwalająca przyspieszyć efekty pozbywania się tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia ze sztangą pozwalają również zwiększyć wytrzymałość organizmu oraz są świetnym rozwiązaniem na pozytywne i aktywne spędzenie wolnego czasu. Jest to dobra opcja dla osób obawiających się samotnych ćwiczeń na sali w siłowni i wolących ćwiczyć w grupie.

 STRETCHING

Zajęcia dla miłośników świadomej pracy nad ciałem. Skupianie się na rozciąganiu i rozluźnieniu mięśni po treningu, zapewnia zwiększenie elastyczności i gibkości, zwiększenie zakresu ruchu w stawach, nadanie mięśniom smukłego i zdrowego wyglądu, polepszenie ukrwienia, dopływ tlenu oraz substancji odżywczych do mięśni przez co szybciej następuje proces regeneracji.

TRENING OBWODOWY

Kompleksowy trening poprawiający sprawność fizyczną, wytrzymałość siłową oraz kondycję. Obwód stacyjny, podczas którego angażujemy do pracy różne grupy mięśniowe. Liczba stacji oraz dobór ćwiczeń zależy od ilości uczestników oraz ich stopnia zaawansowania.


ZAPRASZAMY !

sala


© JOY - FITNESS: siłownia, aerobik, solarium; Chełm
fitness klub Chełm: ul. Zachodnia 25 tel: 082 563 40 40; ul. Wojsławicka 2 tel:. 082 565 70 30.